Menu
Kolej na dobrą kolej - Podpisz petycję

Aktualnie prowadzimy nabór na 3 stanowiska: Analitycy środowiskowi inwestycji transportowych (region zachodni i regon południowy) oraz specjalista ds. komunikacji w projekcie kolejowym.


 

Analityk dokumentacji środowiskowej inwestycji transportowych

Fundacja Centrum Zrównoważonego Transportu z siedzibą w Warszawie oraz Fundacja Normalne Miasto-Fenomen z siedzibą w Łodzi  pilnie poszukują do wspólnie realizowanego projektu współpracowników, specjalistów ds. monitorowania inwestycji transportowych na obszary:

1)  Region zachodni: woj. łódzkiego, świętokrzyskiego, wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, lubuskiego (praca dla Fundacji Fenomen w Łodzi)

2)  Region południowy: woj. podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego  (praca dla Centrum Zrównoważonego Transportu z siedzibą w Warszawie)

w ramach projektu Transport pod kontrolą, dofinansowanego z Funduszy EOG.

Do zadań współpracownika będzie należało:

1) Pozyskiwanie dokumentacji projektów inwestycji transportowych z Regionalnych Dyrekcji Ochrony Środowiska, urzędów wojewódzkich oraz od inwestorów - Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad  i PKP Polskie Linie Kolejowe SA oraz umieszczanie jej w witrynie internetowej projektu.

2) Analizowanie i sporządzanie opinii dokumentacji projektów inwestycji transportowych w formie projektów stanowisk organizacji pozarządowych oraz umieszczanie ich w witrynie internetowej projektu. - zgodnie z opisem działań z wniosku Transport pod Kontrolą (zamieszczonego poniżej), - dla inwestycji o funkcji krajowej dla dróg oraz krajowej i regionalnej dla linii kolejowych,

Zakłada się, że w okresie współpracy wybrana osoba:

  • zamieści w witrynie dokumentację min. 70 projektów inwestycyjnych (ok. 6/mies.);
  • podda analizie na kolejnych etapach dokumentację min. 40 inwestycji transportowych;
  • w wyniku tych analiz wykona min. 35 (ok. 2,5-3/mies.) opinii (projektów uwag lub odwołań w procedurach z udziałem społeczeństwa) dla powyższych inwestycji;
  • dla powyższego osoba będzie zobowiązana samodzielnie monitorować pojawiające się ogłoszenia w procedurach administracyjnych oraz umieszczać informacje o terminach w witrynie internetowej.

Szacuje się konieczność zaangażowania czasowego odpowiadającą  ok. 2/3 etatu.

Od współpracownika wymagamy:

  • Wykształcenia wyższego o kierunku: ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, geografia lub prawo/administracja (ze specjalizacją w prawie ochrony środowiska); Umiejętności analizowania dokumentacji planistyczno-budowlanej i środowiskowej, w tym w postaci graficznej;
  • Znajomości procedur, dotyczących inwestycji wymagających udziału społeczeństwa oraz prawa administracyjnego lub gotowości do szybkiego zapoznania się;
  • Ogólnych umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu Office lub zamienników, internetu, prostych prac graficznych;
  • Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, bezkonfliktowej współpracy z członkami zespołu i partnerami zewnętrznymi;
  • Samodzielności i samoorganizacji w warunkach pracy zdalnej;

Preferujemy osoby zamieszkałe na obszarze jednego z analizowanych województw (dla obszaru południowego możliwe także zamieszkanie w rejonie Warszawy).

Zapewniamy:

  • niepowtarzalną szansę na wpłynięcie na bardziej ekologiczny kształt polskich inwestycji transportowych;
  • ciekawą pracę z poczuciem celu i wartości społecznej;
  • pracę w małym, młodym zespole o poziomej strukturze,  bez nadmiernej biurokracji;
  • dużą niezależność - nienormowany czas pracy - zwrot kosztów podróży służbowych stabilność finansową w okresie współpracy.

Okres współpracy: 1 kwietnia 2015 r. – 30 kwietnia 2016 r.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty współpracy zawierającej:

1) informację o osobie w formie CV;

2) najbliższą możliwej daty podjęcia współpracy;

3) oczekiwań finansowych w kwocie miesięcznej brutto (w rozbiciu na kwotę za monitorowanie ogłoszeń i pozyskiwanie dokumentacji – umowa zlecenie oraz za sporządzanie opinii – umowa o dzieło autorska), w nieprzekraczalnym terminie do 26 marca do godz. 14.00 na adres:

- Obszar zachodni: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- Obszar południowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

o tytule wiadomości: "Transport pod kontrolą".

W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami i poinformujemy o terminie rozmów kwalifikacyjnych, które odbędą się dla obszaru 1) w Łodzi, dla obszaru 2) w Warszawie.

Informujemy, że warunkiem rozpoczęcia pracy z wybraną osobą będzie podpisanie oświadczenia o braku konfliktu interesów.

________________________________________________________________________________

 

Specjalista ds. komunikacji w projekcie kolejowym

Centrum Zrównoważonego Transportu - organizacja pozarządowa działająca na rzecz pozytywnej zmiany w polskim transporcie publicznym - poszukuje doświadczonego aktywisty jako specjalisty ds. komunikacji w projekcie strażniczym dot. kolei. Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Warszawie.

Wymagania podstawowe: (prosimy o wskazanie ich w aplikacji w pierwszej kolejności):

1. udokumentowane doświadczenie w mobilizowania opinii publicznej wokół ważnych spraw publicznych (prosimy o wskazanie w aplikacji minimum dwóch prowadzonych przez Ciebie akcji społecznych uwieńczonych sukcesem)

2. udokumentowane doświadczenie w pracy z mediami tradycyjnymi i społecznościowymi (prosimy o przesłane linków do wypowiedzi w mediach, prowadzonych stron w mediach społecznościowych itp.)

Inne wymagania:

  • ponadprzeciętne umiejętności wyrażania myśli w języku polskim w mowie i w piśmie;
  • ponadprzeciętne umiejętności uczenia się i przekazywania wiedzy;
  • doświadczenie w koordynowaniu produkcji materiałów takich jak reklamy, infografiki, publikacje;
  • znajomość narzędzi: system CMS, system wysyłki e-mail, statystyki online (mile widziana znajomość programów do projektowania graficznego);
  • samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • silna motywacja do działania na rzecz zrównoważonego transportu.

Zadania na oferowanym stanowisku:

  • media relations: inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi;
  • przygotowywanie komunikatów prasowych, organizowanie konferencji;
  • redakcja materiałów przygotowywanych przez CZT;
  • koordynacja działań i komunikacji w mediach społecznościowych;
  • przygotowanie i wysyłka newslettera i e-malingów;
  • udział w zarządzaniu projektem.

Oferujemy pracę w wymiarze 7/8 etatu. Preferowana praca zdalna, z dojazdami na wydarzenia w Warszawie i innych stolicach województw (minimum 12 wyjazdów w ciągu roku). Praca jest oferowana od zaraz, na czas określony. Projekt finansujący zatrudnienie kończy się 30 kwietnia 2016.

Prosimy o przesyłanie aplikacji (cv + lm) do dnia 26 marca do godziny 23.59  na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Skontaktujemy się z wybranymi kandydat(k)ami.

W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)